En ny dag!

Jag försöker och kämpar men var tar den positiva känslan vägen.Jag måste nog fatta  mina viktiga beslut först annars kan jag inte vara glad. Det känns just nu som att jag har en stor klump i magen och jag vill bara vara själv och slippa besluta om jag ska göra si eller så. Jag avskyr att bestämma mig och avskyr att ta parti, jag vill helst vara på allas sida. Samtidigt vet jag att ibland måste man stå för vad man tycker, även om man sårar någon eller att dom blir besvikna på en. Mjäkiga Maria måste dra ut i strid, strida med sig själv om känslor och självkunskap.


Kommentarer
Postat av: MADELENE LÖFBLAD

Om jag är gravid ska jag stämma p-pillerföretaget! hah =)Om jag hade PMS undrar hur jag kan ha fått det helt plötsligt.. för det har jag aldrig haft! hehe

2007-12-30 @ 10:25:17
URL: http://negerboll.blogg.se
Postat av: jhena

det är bra syrran stå på dig du vet att jag finns i vått och torrt. kramar syrran

2007-12-30 @ 11:07:23
Postat av: Josse

Är det något speciellet du behöver besluta? Hoppas inte att det är jag som förstört något.. Älskar dig! Kram

2007-12-30 @ 17:02:41
URL: http://josephineb90.blogg.se
Postat av: Maria

Det är inget som har med dej att göra,så du behöver inte oroa dej.Det handlar om mig själv.Alex hade varit uppe vid Cornelias grav idag,hon sa att det såg fint ut. Ibland saknar jag henne så oerhört mycket.Love u! Kram mamma

2007-12-30 @ 18:28:15
URL: http://monmaria.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0