En ny förbannad dag

Varför kan man inte bara sova bort sitt liv? Troligen för att man då inte skulle ha någon livskvalitet. Är livskvalitet att må lågt och deppigt alltid? Nä, det tycker inte jag. Är livskvalitet att ta tabletter för att man ska orka leva vidare? Jag tycker inte det. Jag vill vara stark i mig själv och känna att det jag presterar är bra för mig själv. Jag vet att jag är stark i mig själv det måste jag vara annars hade jag inte levt idag. Jag är fortfarande inte så stark att jag  kan ta mig ur min depression.

Kommentarer
Postat av: jhena

Jag tycker du är stark och hoppas du en dag tar dig ur detta och upptäcker att du är stark.Jag längtar till fredag också det ska bli så roligt att gå ut.Vi ses snart syrran

2007-12-05 @ 15:09:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0