Härlig helg!

Det har varit en bra helg tycker jag.Ifredags var jag och mina systrar på Harrys och vi dansade så att när vi skulle gå hem såg vi ut som pingviner när vi gick. Jag var så trött i benen så att när jag skulle sova så kändes det som att benen höll på att gå av. I lördags var jag på Nova med min mamma och Linette. Det var osså roligt, det var längesedan vi var där. På kvällen låg jag och Jenny o slöade på soffan vi orkade knappt att prata med varann.Thomas körde Taxi,han är så flitig.På söndan var vi i Hörby och hälsade på Thomas föräldrar,det var osså trevligt vi är inte där så ofta.Kvällen gick åt att titta på ett avsnitt av Morden i Midsomer och dricka gott rött vin. Underbar helg i mina ögon.

Kommentarer
Postat av: alexsandra

ja vad skönt för dig att du hade en skön helg mamma! det förtjänar du. sitter just nu på naturkunskap & har skittråkigt. älskar dig. jag kommer till er imorgon & sover över. eller på onsdag efter jägers. puss

2007-12-10 @ 10:10:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0