Maginfluensa blä

Vad tror ni att jag och Thomas har tillbringat natten med, nä inte kelat och älskat om ni trodde det. Vi har vaknat en gång i halvtimmen och hjälpt Linette när hon spytt. Kan ni gissa hur trött jag är? Typ, spytrött.Jag hatar maginfluensa det är så pissigt tråkigt och jobbigt att ha det. Hur roligt är det att gå och vänta på att få det? Inte roligt alls, överhuvudtaget. Jag vill inte,vill inte HA maginfluensa. Evelina blev jätteledsen för att Cajsa skulle komma idag men det fick vi avboka. Hoppas verkligen inte att Stefan o Veronica har fått det med tanke på lilla Isabelle. Igår var vi ute och gick, vi var inne på Triangeln för barnen ville till nalleaffären. Där var så mycket folk så att det var kö genom hela affären, så vi gick bara förbi.

Kommentarer
Postat av: Josse

Åh, stackare.. tycker faktiskt synd om er.. Sorry för att jag va så sur imorse. Pappa var ju så snäll å gullig mot mig men jag var bara sur och arg.. Suck.. Hatar mig själv..

2007-12-27 @ 23:36:28
URL: http://josephineb90.blogg.se
Postat av: Malin

Ät vitpeppar, så slipper ni andra bli smittade! Ha en bra dag/kväll!

M

2007-12-28 @ 19:09:58
URL: http://tidsoptimistens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0