Mitt drömjobb

Idag såg jag mitt drömjobb i tidningen,jag blir galen.Varför är jag sjuk? Tror ni att jag kan få jobbet om jag skriver,38-årig kvinna som har varit sjukskriven dom senaste 2 åren för utbrändhet och depression,går på antidepressiva tabletter. Tänk vad detta jobbet skulle göra får vår ekonomi,vi kanske skulle få ut dubbelt så mycket som jag får nu.Hade jag varit frisk vet jag att jag hade klarat det.Jag får ont i magen så frustrerad jag känner mig. Dessutom har jag så ont i ryggen idag så att jag till och med har ont när jag sitter.Det värker och maler och hugger,jag vet inte var jag ska ta vägen. Varför?:(

Kommentarer
Postat av: jhena

Hej sis vad är det för jobb du vill ha jag hoppas du blir frisk så du kan jobba med vad vill vi ses snart kam Jenny

2007-12-02 @ 11:15:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0