Pysseldag

Idag gick jag upp tidigt,redan kl 7 eftersom att vi skulle tvätta. Bara det att tvättmaskinerna funkade inte eftersom det var söndag och då fick man inte börja förrän kl8. Alltså hade jag gått upp en hel timme för tidigt. Det är mycket när jag gått och lagt mig kl 2, jag var rätt trött när jag gick upp. Jag väckte Sandra också eftersom hon också skulle tvätta,hon gick och la sig samtidigt som mig. Nu har vi tvättat iaf. Sen har vi byggt färdigt pepparkakshuset. Nu är det  så att jag skulle lagt in en bild på det men det funkade tyvärr inte.

Kommentarer
Postat av: Linda

Jag önskar er en riktigt God Jul och hoppas Ni har det riktigt bra idag och njuter ev. julklappar....kramar Linda

2007-12-24 @ 20:30:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0