tror du på tomten

På aftonbladet frågar dom nu om man tror på tomten. Jag trodde att det skulle vara majoritet på nej för det är ju vuxna människor som röstar, men icke. Otroligt nog så var det ja-sidan som ledde ganska stort,tror verkligen vuxna människor på tomten?Idag ska jag ut och gå med min syster i Malmö, vi får se var det bär hän. Nådot mysigt fikaställe blir det iaf. Hoppas det inte blir regn,det är inte skönt att bli blöt. På fredag blir jag 38 år och hur roligt är det på en skala. Vem vill bli äldre, inte jag iaf.:(

Kommentarer
Postat av: Linda

Hej lillsyrran!
Jag hoppas Du får en härlig dag på fredag när det är Din dag. Faktiskt ska Du se det positiva i Din födelsedag. Du fyller år sent på året och är därmed ett år yngre nästan hela tiden...bra va? Mamsell och jag ska klippa oss idag så ha en mysig dag med min andra lillsyrra...många kramar Linda

2007-12-04 @ 08:23:42
Postat av: alexsandra

Ditt dröm jobb mamma lilla, tänk inte så, dom som har ett jobb, har inte gått igenom saker som du har... Jag älskar dig ändå!
Jag har köpt present till dig idag. Presenten står för både jul & din dag...
Skolan e skit nu, blir skönt att byta klass efter lovet & starta på nytt, alla är dumma mot mig bara för jag inte har samma lektioner som dom..suck
Idag ska jag & Deus titta på lägenhet, tjohoo :)

Vi var & hälsade på bebisen i söndes, Deus höll henne & var helt rörd. Han sa i bilen att han va ledsen f. att vi två hade valt att ta bort, annars hade vi ju varit föräldrar i slutet på januari..
Usch vad jag älskar honom..säg nu inget om detta till paps eller Deus!
Ses på fredag. Puss puss puss Sandra & jälsa paps från mig

2007-12-04 @ 15:36:31
Postat av: alexsandra

Glömde skriva att jag inte tror på tomten, men de visste du redan ändå :)
Dock tror jag på små tjuv tomtar som tar ens grejer när man minst anar det, jag har råkat ut för dom flera gånger...

2007-12-04 @ 15:38:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0