Vadå positiv!!??

Jag har konstaterat att jag har väldigt svårt att vara positiv. Jag halkar så lätt in på ett negativt tänkande, vilket jag inte ska. Jag är så förvirrad just nu, jag har kommit till ett vägskäl som jag inte ville till egentligen.Jag fattar inte hur jag ska klara av att ta ett beslut här. Vad gör man när ens känslor till en person tar slut? Kan dom verkligen ta slut? Eller är det så att man tror att gräset är grönare på andra sidan fastän att det inte är det.

Jag hoppas att jag aldrig blir orättvis mot mina barn. Nu är det som tur är så att jag bara har flickor så att jag kan inte göra skillnad på om dom är pojkar eller flickor.

Jag vet iaf att jag vill bli rik och frisk och det ska jag bli,iaf frisk det är viktigast . Ingen ska få trampa på mej mer utan jag ska lära mej att ryta och ta för mig. Jag måste helt enkelt lära mig att säga ifrån när det är nog.Jag tar ingen skit!!!

I mitt nya liv är alla lika värda och ingen ska bli dömd efter sitt utseende möjligen genom sitt handlande. Det är ändå deras egen sak så,shit happens!

Kommentarer
Postat av: Borthy

Bra. Du vågar. Jag finns här om det kan vara till litet stöd. Du kommer att fixa det. Kram

2007-12-30 @ 06:32:05
URL: http://borthy.blogg.se
Postat av: MADELENE LÖFBLAD

Du är medveten, det är en riktigt bra början =)

Jag har läst nånstans att negativa tanker stjäl massa egergi. Alltså en negativ tanke är

-10
och en posiiv är
+1

såman får akta sig för att få för mycket minus..

som du skriver... det är skitsvårt att bryta sitt negativa tankemönster!

2007-12-30 @ 09:24:11
URL: http://negerboll.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0