Anorexia

Jag vet inte vilket som är värst  att äta ihjäl sej eller svälta ihjäl sej? Man mår ju dåligt vilket som. På något vis så är det accepterat att svälta sig, men avskyvärt att äta för mycket. Det är lika mycket sjukdom,men olika accepterat. Jag tillhör kategorin som kan äta ihjäl sig. Då kan man inte undvika att se dom förnedrande blickarna från folk omkring en.Inte alla men många gör så. Visst jag skäms för mig själv,men jag är inte en sämre människa än alla andra.

image28

image29

Javisst, man dömer själv och tycker att det är väl bara att sluta med allt som gör att man går upp i viktmen det är inte lätt. Det är lättare att bara stoppa i sej vad hjärnan vill ha. Nog om detta för denna gången ,sov så gott.

Kommentarer
Postat av: Ida

ja det är sjukt det där med vikt... jag tycker salma är grymt snygg... lite kurvig men samtidigt int "stor" så att säga...!

2007-11-20 @ 23:59:37
URL: http://Bjerkansdotter.blogg.se
Postat av: IMT

nästan varenda tjej har eller har haft ätstörningar... jag har själv råkat ut för bulimi och jag tror att vare sig man spyr, svälter eller vräker i sig är det inte maten det handlar om i grund och botten...

2007-11-21 @ 00:01:40
URL: http://imlittlemisstroublebaby.blogg.se
Postat av: Maria

Ida:Visst är det sjukt,tänk bara på Britney när hon hade gått upp lite grann.
IMT:Visst är det så,alla har någon form av ätstörning.Allting handlar igentligen om inställningen till sig själv

2007-11-21 @ 15:53:13
URL: http://monmaria.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0