Back in blogg

Äntligen orkar jag att skriva igen, har varit helt medvetslös hela helgen. Var och hälsade på hos mamma i Hörby igår. Först åkte vi till Nova iLund och sen åkte vi hem och lagade kalkon, världens godaste ,tack Mamma!Tyvärr var vi så trötta så att vi åkte hem ganska tidigt. Det snöade när jag körde hem så jag fick köra lugnt, eller som Thomas sa: Ja,Ja, du håller hastigheten. Jag skulle behöva anlita en sån där drömtydare, för jag drömmer hela tiden en massa konstiga drömmar. Ibland är det så att man skäms när man vaknar, därför återger jag inga drömmar.  För en liten stund sen kom vår äldsta dotter hem hon skall sova här för hon ska jobba imorgon.

image8

Här är vår äldsta dotter och hennes pojkvän.
Alexsandra och Amadeus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0