Idol so what

Ikväll tittade jag på lite av Idol för första gången denna säsongen,jag säger bara Darin var är du? Visst är Marie Picasso bra, men vem kan ha en stjärna som gråter för minsta lilla? Är det dom här som kommit så här långt hur har då de andra varit? Har vi inte fler talanger här i Sverige,ja man kan ju undra.

Iaf så har jag haft en lugn kväll,men känner mej väldigt låg. Jag vet inte vad jag ska ta mej till, jag känner mej frustrerad över allt. Det går runt i huvudet, hur ska vi klara oss denna månaden? Vad ska hända nu när jag inte har något arbete? Det känns som om jag inte räcker till för barnen, när Alex och Josse var små så hittade jag på en massa . Nu orkar jag ingenting, jag har ingen inspiration.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0