Kräksjukan-ve o fasa

Fick en hemsk tanke,tänk om det Linette har är kräksjukan. Det varar ju i all evighet,hoppas att det bara är maginfuensa.Det är nog enda gången man är glad attt det är maginfuensa,när man slipper kräksjukan.Nu har jag hittat ännu en anledning att avsky vintern, kräksjuka o influensan.Jag tycker inte ens om julen,den är bara upprörande.Tänk på all den hysteri den ställer till med.Tänk sen på alla ensamma människor som inte har en ända att dela den med.Alla föräldrar som inte har pengar nog för att ge sina barn julklappar och all denna frosseri med mat. Vilken gåva vill du helst ha? Den du inte hade väntat dig som överaskar,eller den som du förväntar dig få? Tänk alla dessa barn och även vuxna för den delen,som bara önskar att få ett enda mål mat om dagen, och som gärna vill ha lite rent vatten att skölja ner det med. För dom är det för det mesta en omöjlighet.Så frossar vi bara som värsta grisarna. usch!!!


Kommentarer
Postat av: alexsandra

hej mamma.. du behöver inte vara orolig för att jag ska bli besviken för din present , om jag nu får en! jag vill inte ha julklapp av dig & pappa om ni känner er tvugna att köpa det till mig för att jag inte ska bli ledsen. jag älskar er ändå, bara jag får vara hos er :)
jag tycker synd om lilla nettan, hon av alla ska ju inte bli sjuk, hon är redan så smal, hon behöver all näring....
vi ses imorgon mamasen, hälsa min lilla pappa från mig & pussa han på kinden... kramar sandra...

2007-11-17 @ 18:18:32
Postat av: MADELENE

tack för dina fina ord :)

2007-11-17 @ 19:22:26
URL: http://negerboll.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0