Kvällsstund har guld i mun

Min lugna stund är här, det är skönt när alla gått lagt sig. Det är bara det att jag börjar fundera och tänka och så går det runt i huvet som en pingpongboll.Det är väldigt obehagligt när tankarna skenar, jag kan inte fokusera då. Jag blir illamående och känner paniken växa,  sen helt plötsligt blir det tomt och tyst. Sen när man ska försöka förklara  går det inte, då har jag tunghäfta(brukar inte hända mej). Jag försöker att rycka upp mig men det slutar med att jag är dubbelt så trött, jag går i dvala i flera dagar. Jag vet att jag är en bra människa men jag kan bara inte ta det till mej. Låter säkert högfärdigt men jag hoppas att ni förstår vad jag menar.

Kommentarer
Postat av: jhena

Du jag vet precis hur det känns man gör sitt bästa och ändå blir allt fel. Du är inte högfärdig det kan jag ärligt säga du är min syster och jag älskar dig.Du ska se att ditt liv vänder och du mår bättre för varje dag som går man får ta en dag i taget och bara vara sig själv vi ses snart kramisar från syrran

2007-11-09 @ 00:40:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0