Lindextime

Linette har varit hemma idag eftersom hon kräkte igårkväll. Tur var det ,för eftermiddas när vi hade gått till Lindex för att köpa mössor till Evis o Linette då började hon må illa igen. Så Jossan fick ila hem med henne illa kvickt,hon kräkte igen.Även Alex har fått maginfluensa,så nu bara väntar jag på det hemska.Vi som ska till bvc imorron med Linette, jag undrar om de går.Vad vore livet utan sjukomar, perfekt och det går inte.
" Att klaga är som att sitta i en gungstol-du har något att göra men du kommer ingenstans"

image25


                                                                           "Ingenting  är omöjligt"
                                                                                                                         

Kommentarer
Postat av: Josephine

Haha, va söt bild.. Jag hoppas att jag inte blir sjuk. Jag har verkligen inte tid att bli sjuk just nu. Kram på dig mamma

2007-11-19 @ 22:11:16
URL: http://josephineb90.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0