Modevisning

Idag ska jag städa,eller? Nä, jag ska faktiskt ta mej i kragen o städa så det ryker om det. Ikväll ska jag på modevisning eller håruppvisning eller vad dom kallar det. Alexsandra ska iaf vara hårmodell,ska bli roligt att se. Igår kväll var det helt sjukt svårt att somna, jag låg där o vred och vände mig men det verkade inte som att jag låg bekvämt hur jag låg. Armarna är i vägen när man ska sova,var ska man göra av dom,ligger man på dom så gör det ont,sträcker man ut dom gör det ont.För att inte tala om dom där brösten som hänger o dinglar så att man inte vet var man ska gör av dom. Det gör skitont när man råkar klämma det. Iaf jag somnade långt om länge ,skönt.

Sen drömde jag att jag o Thomas var nyförälskade,med allt vad det innebär. Så när jag vaknade ringde jag och undrade om han inte kunde komma hem,det kunde han inte .Det hade kvittat för barnen var hemma så det hade inte kunnat hänt nåt ändå.Nu,nu ska här städas!!

image35

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0