Powernap

Nu har jag sovit en stund, det var skönt. Vet ni, jag har kommit på varför denna måndagen inte känns som de andra, jag har inget att se fram emot. Det är inte CSI Las vegas idag, det är bara Csi New York inte lika roligt.

Vi ska sälja bilen, vilket är enormt skönt. Det kostar att ha bil i Malmö, det kostar överallt men vi tycker att det är för dyrt. Speciellt när vi inte behöver den , vi bor i Malmö.

image10

Vet ni vem den här snyggingen är? Det är Thomas min man sen 21 år tillbaka.Han kör bil som han älskar,det kommer att bli svårt för honom utan bil.Jag älskar honom, fast han tror inte det. Jag har varit lite jobbig nu, jag vet att det beror på att jag mår väldigt dåligt just nu ,men vet han?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0