Sömnlös vingångare

Finns det något som heter så? Iaf så känns det som att jag inte kommer att somna ikväll eller inatt och sömntabletter kan jag inte ta eftersom jag har druckit vin. Just nu känns det rätt så kass i livet jag är deppig så jag vet inte vad.

Jag orkar inte gå in på msn och skriva lite med min syster ens, det brukar jag tycka vara jätteroligt. Jag känner mig arg på Thomas ,fast jag vet inte varför. Den stackarn, han har stått ut med mig länge nu.

Jag känner mig rent tom inombords, totalt känslolös eller vad man ska kalla det.Jag är trött på allt skitsnack och all förbannad stress och all väntan på om man får vara hemma en månad till eller dom ska tvinga ut en att arbeta fast jag spyr på bara tanken. Jag,må vara lat eller slö men jag har inte orken. Jag känner mig som någon slags Zombie, och jag vet inte hur jag ska gå vidare med mig själv. 

Ibland så tänker jag att,nä,nu ska jag ta tag i detta och sätter sprutt, jag reser mig upp från stolen går och kollar vad jag ska ta tag i ochsätter mig ner igen. Då känner jag mig dubbelt så värdelös som jag kände mig innan.

På något vis känns det som jag går i dimmorna av allt som har hänt runt om kring mig, men ändå är det inte så att jag går och tänker på det hela tiden. Jag är trött på den starka delen av mig som för att det inte ska bli för jobbigt magasinerar undan allt det jobbiga som hänt. Då ligger det som en klump i bröstet istället och tynger ner sinnet utan att man kan ta itu med det. 

Vet ni, det känns som om man inte kan tänka klart,som om allt runt om kring en är ett suddigt töcken. Så hela tiden går man runt och känner att man inte är sig själv, utan man tänker helt annorlunda mot hur man tänkte när man var frisk. Jag har helt enkelt ingen koll på något, utan att det är ren tur om något blir rätt.Ha det! 

Kommentarer
Postat av: Amanda

Vad roligt att du höll med mig.
Jag kan inte heller läsa om barn som far illa ut dock har jag haft en väldigt bra uppväxt.

2007-11-24 @ 01:09:43
URL: http://ovanmolnen.blogg.se
Postat av: Josse

Mamma, gumman. Även om du inte orkar eller inte mår bra, så ÄLSKAR jag verkligen dig. Hoppas du känenr dig bättre. Puss

2007-11-24 @ 19:43:36
URL: http://josephineb90.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0