Tystnad!

Det blir väldigt tyst när alla har gått och lagt sej, skönt. Hoppas att barnen sover länge imorron,det har varit katastrofalt dom andra mornarna. Vet ni, jag känner mej stolt över vår äldsta dotter, hon räddade livet på ett barn som är 2 år när hon var och badade . Hon dök ner och plockade upp henne och gjorde mun till mun metoden på henne, det tycker jag är fantastiskt.


Jag har aldrig fattat det här med Hallowen, jag tycker att det är läskigt med alla masker och slemmigheter . Det springer barn med screammasker och ringer på dörren för dom vill ha godis, det har redan varit flera stycken och ringt på vår dörr. Funderade ett tag på att köpa hem äckligt godis för att ge dom , men tyckte att det är bättre att inte öppna dörren. Jag fattar helt enkelt inte vitsen med att skrämma upp barnen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0