Vilken härlig dag!

Idag har det faktiskt varit supertrevligt, mina systrar har varit här med sina barn. Vi har varit på bio och sett Råttatuille(eller va den nu heter).Den var rolig men väldigt lång, Linette var trött på den redan efter en halvtimme och då varade den väldigt mycket längre. Den är ingen direkt hit för barn. Sedan gick vi hem till mej och lagade Taco och åt så det glödde. Vi köpte även såna där mixer för moijito och caprihinia och margerita, dom var inte direkt några höjdare om man inte gillar maskindiskmedel,vill säga. Jag kan iaf tänka mej att det smakar så. Tur att där var sprit i så att man blev lite glad iaf. Jag hade roligt sällskap och vi hann ventilera både det och det andra vilket man behöver göra ibland och då är det så skönt att göra det med några man litar på. Tack , systrarna mina för att ni finns och jag älskar er. Jag tror när jag sett barnens rum och även vårt sovrum att vi får stanna hemma imorron och städa,tjoho.

Som det känns nu så orkar jag förmodligen inte gå upp ur sängen. Barnen var helt slut när dom gick och la sej så dom sover förhoppningsvis länge imorron.

 

Kommentarer
Postat av: jhena

tack för att du finns du med många timmar har vi pratat om det mesta mellan a och ö tack för en underbar dag
syrran

2007-11-04 @ 00:25:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0