Vilken natt!

Linette började kräka igår och har sen kräkt hela natten, minst 10 gånger. Jag är så trött så jag håller på att tokig. Tvätt har jag också,lakan lakan och åter lakan. Jag har tvätttid till i kväll.Jag vill inte ha maginfluensa!!!! Det är bara så pestigt jobbigt så jag spyr.Haha,lite skoj i det hela.Huvet spränger som en stor kanonkula,sen om det är vinet eller trötthet det vet jag inte.

Nog klagat, vi hade jättetrevligt igår maten var god och vi hade lugnt o skönt sen. Hoppas att ingen blev smittad av Linette.Jag sitter här och funderar på om jag skall baka något idag,troligtvis inte.

image22 

Kommentarer
Postat av: MADLENE

vi hade sån tur :) det var sol på oss hela tiden när vi tränade! så underbart!

2007-11-17 @ 12:16:55
URL: http://negerboll.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0