Besvikelse!

Vi köpte pizza från ett nytt ställe här i Malmö, Via Veneto och det var dels de minsta pizzorna jag sett. Det var också de fetaste, fy dom dröp av fett. Nog för att man vet att pizzor innhåller fett, men man vill ju gärna inte bli påmind. Vi har ju nästan precis flyttat till Malmö och letar desperat efter en bra pizzeria. Vi har beställt pizza från en som heter Cosmo och dom är goda men där är lite pålägg på dom, fast dom har den godaste pizzasalladen jag smakat. Skulle någon malmöbo vara inne på min blogg så tipsa gärna om någon bra pizzeria. Gärna i närheten av Davidhall.

Kommentarer
Postat av: Andreas

Var de mindre och fetare än en Billys Panpizza? Förr när det hände att det blev ett par Billys till lunch brukade jag lägga på en servett på pizzan efter att jag hade värmt den. Sevetten sög upp fettet. Sen åkte fett och servett ner i papperskorgen.

2007-10-22 @ 19:51:47
URL: http://a5.blogg.se
Postat av: Maria

Mer feta än Billys, usch! Små så att dom skulle få plats på en assiet.Det är det sämsta med att flytta stammispizzerian vill inte flytta med.

2007-10-22 @ 20:16:21
URL: http://monmaria.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0