Festen är över!

Såja, nu har  festen varit och som vanligt när släkten träffas är det fullt ös hela tiden,jättekul. Vi var 19 st och maten räckte precis, hoppas att ingen behövde gå därifrån hungrig ,iallafall behövde man inte gå därifrån nykter om man inte ville. Jaja, jag gick och la mej kl 4 på morronen så jag var inte så värst pigg nästa dag. Min syster och jag hade planerat att gå ut till Fagans efter festen men hon svek och åkte hem(snyft). Jag var ute med småglinen(skämt) istället vilket betydde att vi inte kom in på något ställe i Malmö,till slut hamnade vi på något ställe som hette B.B vid Lilla torg där var 18 års gräns. Jag kände mig faktiskt lite för gammal för det stället dom enda man kunde ragga på bartendrarna som såg ut att vara över 30. Dom tittade inte ens åt mej så det var rätt så positivt. Jaja, jag är gift så det har ingen betydelse ,jag blir bara så glad när någon flörtar för då känner jag att någon tittar på mig iallafall.Idag har jag inte orkat så mycket heller , jag är så att när jag är med andra så är jag pigg (s.k) och sen så däckar jag efter , för då har tagit av de krafter jag inte har. Jag tänkte passa på att säga tack för den fina kaffekokaren vi fick i infyttningspresent,TACK. Killevippen


Kommentarer
Postat av: jhena

Tack för festen. Jag kommer en annan helg och då ska vi gå till Fagans du och jag. Maten var jättegod även om jag var lite rund under skorna.

2007-10-15 @ 12:34:15
Postat av: Maria

Det låter trevligt min lilla systeryster.

2007-10-15 @ 13:04:29
URL: http://monmaria.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0