Godmorgon!

Nyvaken och trött, men måste ju skicka barnen till skolan. Det är ett underbart väder här i Malmö. Idag är det tvättdag och städdag jippie. Det är nog därför jag inte vill vakna. Vi har precis flyttat och jag undrar när jag skall lyckas få ordning påhela skiten. Vi kliver över hela berg, känns det som. En sak är säker att jag trivs som fisken i vattnet här i Malmö. Jag är uppvuxen vid Möllevången så det känns som att komma hem. Ibland undrar jag hur jag skall orka börja arbeta igen, varje sak jag skall göra känns som ett obestigligt berg. Det blir inte bättre av alla dömande blickar. Jag kan ha börjat att röja upp i en hörna och helt plötsligt tar orken slut och när den tar slut då tar den slut. Då måste jag vila. Jag har så ont i mina fötter efter att jag gått omkring i 20minuter att jag håller på att bli galen. Gnällspiken Maria har talat.

Kommentarer
Postat av: malin

bor du vid möllevången nu? I love möllan!!! Är där med jämna mellanrum..

2007-10-03 @ 08:53:43
URL: http://mallanp.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0