Handlardags

Sitter här och försöker samla mig för jag måste gå ut och handla det sista inför festen. Jag har huvudvärk som inte vill ge med sig och gnälliga ungar , kan det bli värre. Ja,ja, jag vet av egen erfarenhet att det alltid kan bli värre, men just nu räcker det med detta. Jag är såå trött så ögonen bara vill gå igen, jag fattar det inte jag sover så jättedåligt. Jag drömmer värsta mardrömmarna varenda natt. Iallafall så är det jättefint väder ute så det ska bli skönt att gå ut och handla.  Ikväll är det party-party och förhoppningsvis är huvudvärken ett minne blott då,ja annars så förbytts den väl med fyllehuvudvärk (fniss). Ha det så gott!  Killevippen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0