Jag mår illa!

Nu har jag suttit och stoppat i mej en massa chips och godis ,så jag mår illa . Varför,varför gör jag detta misstag nästan varenda kväll? Man skulle kunna tro att jag är dum i huvudet , och det är jag kanske också,men jag är snarare beroende av socker och salt. Fattar ni hur mycket man kan vara beroende av? Min lista är väldigt lång när det gäller det. Jag är beroende av, min man , mina barn, tabletter mot depression, socker , salt, datorn, tv och mitt vin. När man läser det kan man tro att jag är sämsta människan, ja, jag är ju inte världsbäst precis. Det är tur att inte Anna Skipper har varit hos mig, hon skulle nog ha svimmat av hur mycket där hade varit att ta reda på. Fast  jag hade nog inte släppt in henne i mitt hem. Fast jag är grymt avis på hennes halsband från Louis Vuitton, ett sådant skulle jag också vilja ha.

Kommentarer
Postat av: Josse

Mamma, du är inte sämst i världen. Du e underbar. Anna Skipper (vad är det för namn egentligen), hon är bara allmänt jobbig. Vet du vad Evelina sa? - När jag blir stor så vill jag bli som Anna Skipper. Hahah, tyckte det var jättekul.. Puss

2007-10-26 @ 08:39:57
URL: http://josephineb90.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0