Lite snabbt!

Har en liten paus mellan allt som skulle hinnas med. Jag hade världens knasigaste färd till logopeden i morse, först skulle jag släppa av Josephine i Lund och på väg dit hör jag på radion att det hänt en olycka precis där jag ska svänga av. Så jag kör av mot Burlöv och kör gamla hållet till Lund,lämnar av Josse och ska sen köra till Eslöv. När jag närmar mej motorvägen ser jag att det fortfarande är kö , då kommer snilleblixten, jag kör rakt fram i rondellen så kommer jag gamla vägen till Gårdstånga,bra tyckte jag för då slapp jag alla köerna. Bara det att när jag körde så kom jag till Staffanstorp, typ helt andra hållet. Vända var det inte tal om för där var bilkö på andra hållet ända till Staffanstorp(typ 1 mil)till slut efter en runda runt Dalby också så var jag tillbaka i Lund och kunde börja färden mot Eslöv. Jag blev "bara" en halvtimme försenad till logopeden. Alla ni som mötte gröna faran i alldeles för hög hastighet,förlåt. Jag var väldigt uppstressad, det är ingen ursäkt,meeeen. Genvägar är senvägar, iaf denna gången. Nu ska jag och mingla, tyckte det lät chict. Ses senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0