Nattinatti

Jag älskar måndagskvällar för då är det CSI och sen är det Jordan. Problemet är att då sitter jag och stoppar i mej alldeles för mycket skrot som inte hör hemma i min mage, jordnötsbågar, choklad,och för det mesta vin . Ikväll hamnade allt där utom vinet, jag var helt enkelt inte sugen. Ibland önskar man att man var bulimiker just bara för att få spy upp allt elände man stoppat i sig. Jag vet inte vilket som är bäst att behålla skiten eller spy upp den? Jaja, jag vet att det bästa är att inte äta den överhuvudtaget. Jag skulle haft ett hängelås på munnen med tidslås så att det bara öppnades vid vissa tider. Jag undrar om jag skulle blivit helknäpp då, jag menar av traumat som blir av att jag inte får äta när jag vill. Anna Skipper gotta dig om du vill. Vet ni , jag lyckades med att slippa cykla till baletten,, Thomas körde henne. Skönt, bara jag tänkte på att cykla idag så fick jag panik. Nä, nu ska jag gå och lägga mig,tror jag. Killevippen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0