Nyklippt!

Såja, nu är det gjort, jag har klippt av mig allt bångstyrigt hår.(Tack Jenny)  Maken blev både glad och lessen, han tycker om långt svallande hår. Han tyckte ändå att det var jättesnyggt. Nu börjar det närma sig inflyttningsfest och jag drömde mardröm om det inatt. I drömmen så kom där jättemycket folk både såna som vi känner och andra. Maten räckte inte till, Min man jaga nån tjuv som hade tagit en helikopter som vi hade lånat. Jag bröt ihop fullständigt och bara grät.Jag kan fortfarande känna paniken som jag kände i drömmen. Jag har faktiskt drömt mardrömmar flera nätter i rad nu, jag mår verkligen skitkass nu. Jag orkar igentligen inte göra nånting alls just nu, ändå tvingar jag mej att göra det så det är nog därför jag drömmer. Jag går hela tiden och känner lite panik ikroppen. Det är precis som  att nånting ska hända men jag vet inte vad.


Kommentarer
Postat av: jhena

ibland går man med panik i kroppen men man måste släppa rädslan man bygger upp inom sig .

2007-10-12 @ 13:47:40
Postat av: jhena

du är min syster och jag älskar dig väldigt mycket. du betyder mycket. vi ses imorgon.

2007-10-12 @ 19:02:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0