Orken tryter

Kom just på att jag ska cykla till baletten i eftermiddag, hur i hela friden ska jag orka det? Jag orkar ju inte ens klä på mig några vettiga kläder, holabandola hur ska det gå? Jag undrar om jag ringer och gnäller lite för min man om han inte kan skynda sig hem , och köra med henne. Jag är lat som ett vårtsvin(undrar om dom är lata). Jag blir galen på mig själv kan man inte köpa nån sorts turboraket och sätta i baken så att man får fart. Alla bara säger att jag behöver komma ut jobba igen så blir jag frisk, jag tror inte det. Jag behöver bli frisk och inte behöva ta piller för att överleva dagen. Jag tror att jag behöver bli helt förbannat arg på hela världen + mig själv för att kunna börja bli bra. Problemet är att jag är så förbannat mesig att jag inte kan bli arg på hela världen. Jag blir bara arg på mig själv för att jag är en mespropp. Killevippen 

Kommentarer
Postat av: jhena

Du är ingen mes du skulle bara behöva komma ifrån ett tag. Vi får åka någonstans så du kan ladda om batterierna. Jag hoppas vi kan göra något roligt snart så får du se att du orkar.Sen kan man inte orka allt.Men kom ihåg du är ingen mes utan du är stark som tar dig igenom vaje dag.

2007-10-15 @ 15:53:40
Postat av: Maria

Tack sister. Jag skulle inte klara mig utan min medicin, tyvärr.

2007-10-15 @ 16:16:30
URL: http://monmaria.blogg.se
Postat av: Josephine

Mamma, du är verkligen inte en mes. Du är en av de mest coola människorna i världen. Varje dag har nog av sin uselhet. :) Puss på dig

2007-10-15 @ 22:24:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0