Sol kära sol

Jag tittar ut och ser att solen skiner, då blir jag glad. Ända tills jag kommer på att det håller ändå på att bli vinter. Jag läste färdigt boken Predikanten med Camilla Läckberg igårkväll, den är sjukt spännande. Jag tyckte att hennes första bok Isprinsessan var mer långdragen , denna fastnade jag i direkt och kunde knappt sluta läsa. Jag kom på en sak inatt när jag inte kunde sova, den viktigaste i mitt liv är jag själv. Mår inte jag bra mår ingen i familjen bra. JAG,  hur ska jag kunna må bra? Vad ska jag börja med? Låter jag självisk nu? Det känns så, men det känns ändå som att det är det ända rätta. Igårkväll kändes det så rätt, men idag känns det mest löjligt.Killevippen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0