Solen skiner

Jag sitter och tänker(jag vet det låter otroligt) vad jag skall skriva om själv.Jag är en alldeles för mesig person som aldrig vågar säga till. Beror nog mycket på att jag inte vill döma andra människor, alla tycker naturligtvis att det dom tycker och tänker är rätt. Jag är snäll på gränsen till dum. Skulle kunna ge bort allt vad jag har bara för att hjälpa andra. Nu tänker alla fy vilken superpräktig människa. Jag är inte det, jag dricker för mycket ibland ,kan vara hemma en hel dag ibland och göra absolut ingenting(är sjukskriven p.g.a utmattningsdepression) , tittar på dokusåpor, sjunger loss på gamla 80-tals hits, skäller på mina barn när dom inte lyder, slösa för mycket pengar på sånt som är onödigt och en massa annat. Jag  samlar på Marilyn Monroe prylar för hon är bara så vacker och älskar att läsa Modesty Blaise och titta på CSI Las VegasJag älskar att laga mat och har förmågan att koka soppa på en spik alltså laga mat med mycket små resurser. Detta var lite om mig själv.Ha det  kram Monmaria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0