Sunday!

Ja, då var det söndag igen, jag kände mej faktiskt pigg när jag vaknade. Läste tidningen och fantiserade om alla arbete jag skulle ha, VD mmmm nej, ingen utbildning och utbränd ,ett yrke där man inte blir uppstressad inte behöver gå så mycket. Kan man jobba som inlagd på psyket eller allra helst som miljonär var söker man dom jobben? Jag hittade dom inte i tidningen idag iallafall. Var är mina visioner om framtiden, jag har aldrig brytt mej innan men nu känner jag att jag skulle vilja ha det,fast nu sätter min sjukdom stopp för det. Jag kan inte tänka framåt det blir bara negativt. Jag skulle vilja vara bra på något ,  men vad? Vissa är bra på att skriva , andra på att köra lastbil. Sen finns det dom som är bra på att måla andra på att meka med bilar. Jag är bra på att laga mat men det känns inte som någon merit för jag har inte utbildningen som behövs. Nu är jag gnällspik igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0