Systemet

Idag var jag på systemet, visst är det underbart när man kan gå in och titta och känna på flaskorna för att välja. Inte som på vissa systemet där man inte befogenhet för det utan måste beställa från andra sidan disken. Tänk va skönt det hade varit om det varit som i Danmark när man handlar middagen kan man samtidigt välja en flaska vin till maten om man nu vill ha det vill säga. Har varit med min mamma och syster idag och vet ni jag är väldigt priviligerad vi kan i princip göra allt tillsammans,shoppa , gå ut festa, gnälla vid behov, prata om allt möjligt, ja TACK för att ni finns, jag älskar er! Även om jag är deppig så finns mina systrar och min mamma där för mig. Jag har cyklat så mycket idag att jag har ont ibaken. Vi cyklade till balettträningen i Limhamn det var en bit ska jag säj, men vi kom både dit och hem.

Vet ni, vi ska ha inflyttningsfest på lördag, det ska bli roligt . Jag bara undrar hur jag skall hinna få ordning tills dess, jag tror jag har fått sömnsjukan, jag skulle kunna sova alltid. Idag när min mamma och syster åkt hem, då gick jag och lade mej och sov,helt otroligt dumt jag brukar aldrig sova mitt på dagen.

Hur ska man få färdigt om man sover?  Ja, det får vi se.  Killevippen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0