Ännu en skön söndag!!

Det är faktiskt ganska skönt när man varit ute på lördagen och sen kan vara hemma och mysa hela söndagen . Utan några krav på att man måste aktivera sig. Ligga och slöa på sängen och snacka om nattens äventyr eller misslyckanden. Jag brukar bli deppig över att helgen är slut, jag är just nu allergisk mot vardagen. Jag vet inte hur jag ska klara av den,jag känner mig som ett barn som inte vill ta ansvar för sitt liv.Mest av allt i mitt liv så vill jag ha kakan och ändå äta upp den,men det fattar ju vem som helst att det inte funkar. Tänk om man kunde stanna upp tiden för att man inte vet vad man ska göra med sitt liv, man förlorar ju hela tiden tid som man vill ha kvar eftersom man inte vill bli gammal.

Kommentarer
Postat av: Borthy

Hmm....
Ja, vad ska man säga? Vardagen är aningen tärande.
Jag tänker att om man är i harmoni med sig själv så kanske man även börjar njuta mer av vardagen? Jag försöker kämpa ditåt. Jag blir ju aningen förbannade på mig själv att jag inte bara kan var tacksam och glad för allt man har och det låter som du har ungefär samma tankar? Kram

2008-04-14 @ 07:53:23
URL: http://borthy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0