Jaha,nu då????

Thomas blev uppsagd igår på väldigt vaga grunder men ändå,uppsagd!!!! Jag mår så hemskt dåligt nu,jag går och mår illa hela tiden. Thomas är positiv, han tycker att han vet att han kommer hitta ett jobb direkt. Troligen gör han väl det också,han har ju aldrig gått hemma nån längre tid. Allting känns så osäkert  så att jag blir spyfärdig. Tänk om man haft en avstängningsknapp,då hade jag legat i min säng nu avstängd och väntat tills jag mådde bättre och situationen inte kändes lika hopplös.
Golvet blir iaf fint, ikväll ska vi sätta in alla möbler, skönt.

Kommentarer
Postat av: Borthy

Vad tråkigt. Förstår din oro. Hoppas att det snabbt löser sig. Kram

2008-05-05 @ 03:56:52
URL: http://borthy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0