Skoldags

Idag ska jag gå i skolan,jättekul?!:d Ja,ja, vad gör man inte för sina barn. Evelina ska ha åhörardag idag och jag ska följa med. 
 Jag har faktiskt vaknat och känner mig inte helt död bara halvt,men det får gå.
 Idag ska jag handla för det är tomt i alla skåp,det är inte så roligt för det brukar bli så dyrt. Vi ska få vidgjort vårt kök,så vi ska köpa kakel nu i helgen och bänkskivor.
Sen hade jag faktiskt tänkt att köpa balkonglådor så att jag kan få fint på vår balkong. Problemet är att jag är värdelös på att komma ihåg att vattna de sketna blommorna. Så de brukar vissna fortare än tåget. Jag har helt enkelt inte gröna fingrar,jag undrar om det kommer med åren?

Kommentarer
Postat av: Asa Eden

Jojo, jag kanner igen det dar med "grona fingrar" eller bristen av dom. Jag tycker att det ar sa kul med blommor, men jag tar kal pa dom en efter en. Jag har nagra enstaka kaktusar i tradgarden som overlevt min omilda behandling - that's it.
Ha en bra dag!
Ps. du har ratt, det AR svart att tillfredsstalla italienare vid matbordet. Det ar som att ge en vinkannare ett halvdant vin.

2008-04-26 @ 13:31:51
URL: http://www.silvia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0