Svart mosaik

Vi har varit och handlat till köket idag , det blev svart bänkskiva och svart mosaik. Jag tror att det kommer att bli skitsnyggt,på måndag kommer dom och lägger nytt golv. Sen ska vi få nya luckor till köket,jag ser verkligen fram emot det. Vi fick ny spis i onsdags och det känns jättelyxigt även om det inte är en varmluftsugn och glaskeramikhäll. Jag har blivit helt såld på att köpa grejor på Tradera, det är roligt att buda om det man vill ha. Jag ska snart våga mig på att sälja saker där också.

Jag hade egentligen velat gå ut ikväll men vi ska deklarera imorgon och jag tror inte svärmor blir så glad om jag sitter bakfull. Dessutom är det svårt att koncentrera sig om m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0