Varda in my ass

Jaha, ännu en vecka som skall passera. Jobbiga mornar med barn som inte vill gå upp och inte vill klä sig och inte vill till skolan. Handla,tvätta, städa,laga mat,hålla reda på alla tider som skall passas och listan kan göras lång men det är bara dumt att dokumentera för då mår man illa. Jag vet att jag inte skall vara negativ men det är som ett gift som tar över ens tankar. jag är så uppstressad i min kropp så att jag drömmer på natten så stressade drömmar att jag ibland måste kräka. Jag  undrar vad jag ska göra för att komma ur denna jobbiga spiral.

Kommentarer
Postat av: Borthy

Jag vet inte hur man kommer ur det, jag har det likadant. Alltid tror jag att snart blir det bättre!

2008-04-17 @ 08:24:44
URL: http://borthy.blogg.se
Postat av: Monika

ja, jag har liknande problem på mornarna med barnen osv. Sen när jag har lämnat dom på morronen o kommer hem, så orkar jag nästan inte göra allt som jag egentligen måste....

2008-04-23 @ 09:11:58
URL: http://ensamamamman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0