I min bubbla

Jag känner att mitt liv är upp och ner och jag befinner mig i en bubbla som flyger omkring och ser allt jobbigt men vill inte landa för att det är så förbaskat jobbigt att ta beslut. Jag känner att jag jag börjar dras ner i mitt svarta hål sakta men säkert och det känns på något vis skönt för där känner jag mig säker. Där kan ingen komma åt mig och såra mig och jag slipper att fatta några jobbiga beslut. Det känns som att jag just nu bara sårar dom som är i min närhet så det bästa skulle förmodligen vara att bara försvinna för alltid. Då hade alla mått bra och sluppit mig och mina flippade utfall.

Kommentarer
Postat av: Asa Eden

Kom igen Maria!
Vi far "ta varandra ihand" och kampa pa mot "svarta hal" och hormoner. Det maste ju liksom vara lite daligt ibland for att man ska uppskatta det som ar bra sedan!!!!
Ha en bra dag!
Ps. tack for kommentaren, jag uppskattar ALLA snalla ord i detta lage.

2008-03-26 @ 10:26:47
URL: http://www.silvia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0