Jag är så förbaskat trött på allt

Jag har kommit in i en annan fas i mitt liv har jag märkt. Alla andra också ,tydligen. Enligt merparten lever jag för att festa och inget annat och visst jag älskar det men det finns annat också. Egentligen försöker jag komma ur en jäkligt jobbig deppression som känns som om den kväver mig, kanske kan man likna det vid att man håller på att drunkna och så kämpar man för att komma upp till ytan och visst lyckas man några gånger men till slut blir det mörkt. Vet ni, jag känner inte för att vara präktig en enda dag till i mitt förbaskade liv. Just nu i skrivande stund skulle jag kunna gå ut genom dörren och aldrig mer komma tillbaka. Visst jag skulle sakna mina barn enormt, men jag är så trött på att handla mat,tvätta , städa (fastän att jag inte gör det så ofta), all röra, alla måsten,ALLT!!!!!!! Jag mår illa på det.

Kommentarer
Postat av: Borthy

Maria. Jag känner igen allt.Fast jag kanske inte hann bli depprimerad. Vi är så otroligt många som känner som du och jag och det ger bara lite olka uttryck, för dig blir flykten att gå ut på fest.
Om det går att kanalisera den här känslan av att bara fest kan göra dig glad och glömma, försök att börja motionera i stället, åtminstone som ett komplement, det har hjälpt mig åtminstone, det kanske kan hjälpa dig lite uppåt också.
En del shoppar bort den här ångesten....jag, det finns ju tusen sätt att fylla det inre tomrummet.
Försök att bli stark, försök respektera och lyssna till dig själv. Du har ju många drömar. Kanske dax att börja se framåt? Snälla Maria, kämpa på! Kram

2008-03-28 @ 08:46:42
URL: http://borthy.blogg.se
Postat av: Monika

Åh, vad jag känner igen mig. Allt känns så jobbigt ibland, det är så mycket måsten....

2008-04-23 @ 09:08:48
URL: http://ensamamamman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0