Att älskas av dej

Tänk känslan att veta att vad som än händer så har du en som älskar dej mer än någon kan ana. När han tittar på dej känner du kärleken strömma ut . Varje ord han säger får dej att känna att du är den enda i hela världen. När han håller om dej så blir du helt varm i hela kroppen.

Han får dej att känna dej som den mest betydelsefulla personen i världen. Han vet alltid när det är någonting du behöver. Han ser när du är ledsen eller arg. Visst tänker man att jag kommer aldrig att möta någon som är så?

Jag tror att alla har chansen att göra det om de tillåter sig att göra det. Jag har mött den mannen, han gör mig lycklig och glad. Han ger mig allt jag behöver.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0