Godmorgon Sverige:)

Vintertid finns det något tråkigare??  Tror inte det, men jag har i alla fall satt tillbaka klockan.
Jag känner mig så upprymd och glad. Fattar inte varför , ska städa och tvätta hela dagen.  Kanske för att jag är så nöjd med mitt liv, jag är lycklig.

Först och främst så beror det på Ceaser men också på att jag håller på att rensa upp. Det är så skönt att göra det. Hemmet rensas på saker som bara ligger. Datorn har rensats på kontakter som man inte har kontakt med. Det ger en underbar karma.

Dessutom så mår man bra av att älska. Jag älskar mina barn så oerhört mycket och är stolt över dom. Alexsandra har en underbar sambo och ett fint hus. Hon klarar vuxenlivet galant och jag älskar henne:)

Josephine likadant hon har jobb och en underbar pojkvän egen lägenhet klarar sig själv,jag älskar henne så mycket. 

Evelina och Linette är så underbara fast de inte städar sina rum,hm. Jag älskar dom så jättemycket.

Ceaser jag har så mycket känslor för honom och älskar honom så mycket ,det finns bara han . 

Allt detta gör att jag älskar livet också. 

P.s Jossan jag älskar dej fastän att du inte är med på fotot.

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0