Kan man ha det bättre!!

Vet ni, jag måste skryta över mina barn. Jag var hos frisören idag med Linette, då säger frissan att du har verkligen underbara barn.  det är så skönt att höra. All den tid och allt det arbete man lägger ner på att uppfostra och ta hand om sina barn ger resultat.

Visst är det så att när man är själv med sina barn så krävs det mycket ork och vilja för att göra det på ett bra sätt. Då blir man glad för beröm,det blir lite som vatten i öknen. Det behöver jag för att orka vidare.

När jag läser bakåt i tiden här på bloggen så märker jag verkligen att jag har förändrats,vet ni det känns så bra. Jag mår bra nu,mitt liv börjar mer och mer bli som jag vill ha det. Jag trivs nu jag har en underbar man i mitt liv som verkligen visar mig vad kärlek är. Jag har ett bra arbete som jag trivs med. 

Tänk om jag hade visst detta när jag mådde som sämst,när jag inte ville ta några beslut . Jag var som en zombie , visst jag gjorde som alla ville runt om kring mig men mådde JAG bra?? NEJ

Nu är jag Maria och jag vet vad jag gör och vad jag ska och vad jag vill. Jag är inte ensam,mina barn och min habibi finns hos mig vad mer kan jag begära.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0