Tålamod vad är det??

Känner att jag inte är så bra på att vänta,tålamod är inte min starka sida. Jag vill att allt ska ske på en gång. Ser man något snyggt som man vill ha då vill man ha det på en gång. Då vill man inte vänta tills man har råd att köpa.

Ändå är det de livet går ut på att vänta så att man kan få det man vill ha. Bah, vad jag blir trött på detta. Det jag vill ha allra mest är just nu helt omöjligt hur jag än vill. Det gör mig både ledsen och frustrerad.

Vill ni veta en sak, jag ska spela ishockey med jobbet den 23 november,haha. Det kommer att bli en syn det!! Jag kommer förmodligen att bryta både armar och ben,tänk om någon tacklar mig? det kommer att bli roligt att pröva på,men jag kommer att vara livrädd och blåslagen.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0