Sjukt barn=extra ledigt:)

Låter väl hemskt fast är inte det om barnet inte är jättesjukt. Linette kräkte igår men mår bättre idag. Det är skönt att vara hemma och bara hinna med saker man inte gör normalt sett. Har städat garderoberna,vilket betyder att jag behöver köpa kläder. Alla kläder är stora,vilket är positivt men dyrt. Skulle varit miljonär nu hade varit perfekt,fast jag känner mig som en miljonär ändå. Jag har 2 underbart jobbiga barn:) älskar dom jättemycket. Jag har en helt enkelt underbar man som gör mig lycklig.Älskar honom oerhört mycket.Jag har en underbar lägenhet. Jag har en katt ,om den är underbar vet jag inte. Allt känns bra. Lite moln finns det men de blåser jag bort. Vill bara njuta av livet just nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0