Dagen D

Nu är det inte mer än 2 dagar tills han kommer. Det gör mej glad och spänd och lycklig. Barnen skall iväg i helgen,Linette ska vara hos farmor och Evelina hos Linda. Ska bli skönt med en ledig helg. Fast nu för tiden tycker jag att det känns bra att ha barnen hemma varje helg. Har inte så mycket val,heller. Jag älskar dom jättemycket. Fast ibland behöver jag lite space. Speciellt nu när han kommer hem,då kan det vara skönt med lite ensamtid tillsammans innan vardagen tar vid.Önskar bara att jag kunde bli frisk nu, jag har inte råd med fler läkarbesök. Denna månaden har jag lagt 1000 kronor på läkarbesök och mediciner. Det känns inte så roligt. Ja, vi får se vad jag ska göra.



Här är vi på en nöjespark i Syrien.
  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0