Money,money,money

Allt i livet handlar om pengar. De största krigen i världen handlar om pengar och religion. Även mitt liv handlar om pengar. Jag är en snäll och givmild person som resulterar i att min ekonomi är i botten. Jag har nu bestämt mig att vända på det och rätta upp min ekonomi. Vilket betyder att jag måste börja bli snål mot mig själv och andra. Vet dock inte hur det kommer att fungera? Hmm är inte bra på att prioritera min skrala kassa. Tar gärna emot lite råd om hur detta ska utföras. Jag kan vara snål med mig själv men det är värre mot de omkring mig. Tycker inte om ordet nej som ni kanske märkt. Vill på det stora hela vara så positiv som möjligt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0