Stressig vecka

Förra helgen var lugn och trevlig. Sen blev veckan väldigt stressig. Har inte hunnit med egentid. 
Det som är så viktigt. Min kalender är alldeles för uppbokad. Jag hinner inte vara hemma . Just nu känns mitt huvud helt tomt, jag garanterar att det brukar vara fullt av både bra och dåliga tankar.

Ibland önskar jag att man kunde städa som feerna i Askungen. Bara knäppa med fingrarna och så vips är det rent och snyggt i hemmet. Drömmen. Men...... det funkar ju inte så. Hade jag varit rik eller åtminstone haft högre lön så skulle jag kunnat haft någon som städade åt mig. Tyvärr fungerar det inte så i livet, alltså får jag använda min alldeles speciella teknik att ignorera röran funkar det med men är inte lika bra😔. 
Med mitt alldeles överhypade positiva tänkande så blir allt bra igen. Jag tror att jag gör nog människor i min omgivning galna med det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0