Du är tjock!!!

När man är överviktig eller tjock så är det lätt för läkarna att sätta diagnos. Snälla doktorn jag har så förfärligt ont i örat. Svaret blir , du är överviktig försök att gå Ner i vikt så ska du se att det går över i örat..Läser man i sin journal så står det " patienten har kraftig obecitas. Först tror man att man är dödssjuk men allt handlar ju bara om att jag är tjock. Det blir som ett mantra i huvudet. Man upprepar det gång på gång. Vad är mitt problem då?  Förutom min hetsätningsstörning. Jag behöver hjälp. Men vet inte hur hjälpen ska vara.Säger någon till mig typ ,ska du verkligen äta det där?? Då triggas jag igång och äter  obehindrat.

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0